Szükséges kompetenciák
MUNKAKÖRI LEÍRÁS
Humán szolgáltatással foglalkozó cégünk miskolci irodába olyan adminisztrátor kollégát keres dokumentációs jellegű feladatok elvégzésére, aki a szervezeten belül hatáskörébe tartozó szakterületek ügyviteli, ügyintézési folyamataiban is részt venne.
Előírt iskolai végzettség
Középiskola
Munkaköri feladatok
- adatok, információk gyűjtése, rögzítése, válogatása, osztályozása, nyilvántartása és iktatása
- meghatározott szakterületen ügyintézési feladatok ellátása;
- az ellátott szakmai terület által meghatározott kapcsolattartási feladatok végzése
- általános és adott szakterülethez kapcsolódó ügyviteli feladatok elvégzése;
- számítógépes adatbeviteli feladatok végzése; írásbeli dokumentumok szerkesztése;
- írásbeli dokumentumok, iratok, levelek előállítása, szerkesztése, sokszorosítása, továbbítása;
- beszédrögzítés gyorsírással vagy egyéb technikai megoldásokkal;
- írásbeli kapcsolattartást szolgáló levelek, egyéb belső szervezeti iratok előkészítése
- jegyzőkönyvek készítése szakmai irányítással;
- iratok, egyéb dokumentumok szakszerű kezelése, tárolása;
- határidők nyomon követése, betartása;
- korszerű ügyviteli és kommunikációs eszközök, információforrások kezelése;
- ügyfélmegkeresések továbbítása;
- beszámolás a vezetőnek.
Elvárások
- MS Office felhasználói szintű ismerete
- Precíz munkavégzés
Előnyt jelent
Hasonló területen munkakörben szerzett tapasztalat
Amit kínálunk
- Hétfőtől péntekig tartó 4 órás munkavégzés
- Fejlődési lehetőség
- Családias légkör